Mô tả công việc
  • Preparing contracts, legal correspondence and other documents
  • Meeting with clients, attorneys, and other professionals to communicate and resolve legal issue.
  • Cooperating with relating team and proposing solutions for resolving legal issue.
  • Gathering and analyzing statutes, decisions, and legal articles, codes, documents and other data.
  • Investigating facts and laws of cases and searching public records and other resources to resolving legal issue and determine causes of action.
  • Keeping law library up-to-date by monitoring legal volumes.
Yêu cầu công việc
  • Legal knowledge in real-estate field and property management.
  • At least 5 years experience in related field.
  • Good English communication.
  • Must be able to effectively multi-task, manage time/sensitive documents and have exceptional organizational skills in a fast-paced environment.
  • Proficient with Microsoft Office, specifically Word, and Excel.
Phúc lợi công việc
  • Thưởng lương tháng 13
  • Thưởng hiệu suất công việc
  • Xem xét tăng lương hàng năm
  • Thưởng các ngày lễ, tết trong năm
  • Bảo hiểm sức khỏe, tai nạn 24/24
  • Trợ cấp điện thoại
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 496 / 2
Logo Công ty Cổ phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia	Công ty Cổ phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia
44B Nguyễn Văn Trỗi, P. 15, Q. Phú Nhuận, HCM
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
09/05/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 30 tới 40 tuổi
CUSTOMER SERVICE LEGAL MANAGER/ Trưởng phòng pháp lý dịch vụ khách hàng
Công ty Cổ phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia
Nộp đơn